tisdag, oktober 27, 2020

Dienstag

 Idag skall jag iväg en sväng för däckbyte på mammas bil. Men skönt att hon har däckhotell. Bara att åka dit, lämna in nyckeln, sätta sig och ta en kaffe och sen hämta ut bilen igen. Visst, det kostar ju en slant men däcken tar ju inte upp någon plats hemma i garaget eller förrådet. Man slipper bubba runt däcken och man slipper få träningsvärk :-)

Igår blev det måndagsintervaller medans Ina rehabbade. Det var sista passet på 4:45 min/km och det var därmed det längsta passet med 6 st intervaller. Körde 1,5 min joggvila mellan intervallerna. Det var jobbigt. Det var mörkt (dags att dra fram reflexer igen) och det var halt där det låg blöta löv, särskilt om det var mer än ett lager löv. 

Här är passet:

Idag blir det även lite massage för min del och jag hoppas att jag skall känna mig bättre i nacken och axel efter detta.

Ha en fin tisdag nu vänner!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du bokat in mig för massagen ?

//Coachen

Anonym sa...

Borde ha gjort!!

Finns dock risk för att det blir med kvitto då... :-)
/TB

Anonym sa...

Lämnat skatten : ) Kommissarie nu hehe

inga kvitton !

//Kojak

Anonym sa...

Trodde att kvottona var djupt rotade i ditt DNA.
Precis som det är för mig :-)

Tänker alltid på det där med att få/inte få kvitto när man handlar!!!

/TB

Anonym sa...

Bra det grabben !

Då har jag lyckats med någonting i vart fall : )

//Coachen önskar alla en trevlig dag

Anonym sa...

Kung COACH!!

/TB