fredag, februari 09, 2024

Fredag!!

 Igår skulle jag ha lufsat minst 3 km. Men när jag kom hem så var jag så sliten. La mig i sängen en stund och somnade. Och när jag vaknade så hade jag ingen som helst lust att varken gå ut i kylan och jogga eller åka till gymmet och jogga. Så jag tog en vilodag istället. Idag är det 19 km så kanske bra att jag vilade igår!

Jag var lite orolig sen att jag inte skulle kunna somna på kvällen men jag somnade i skaplig tid och sov nästan till kl 4. Så man får väl vara nöjd med det! Tänker att idag jobbar jag bara till lurren så kan jag åka iväg till gymmet och springa innan det kommer dit så mycket folk!!

På söndag ska jag funktionära igen. Denna gång är det i en längdhoppsgrop. Det blir säkert kul!! Freddie skulle ju springa imorgon men tveksamt om det blir av. Hon borde inte vara med även om hon skulle må bättre idag. Bättre att bli helt kry och sen kunna träna på bra inför kommande tävlingar istället.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fin fredag och en fantastisk helg!! 

Inga kommentarer: