torsdag, februari 22, 2024

Jaha

 Återigen torka här på bloggen. Vet inte om det är för att jag är trött eller om det helt enkelt inte finns så mycket att orda om. Som vanligt så är det kanske en kombination av bägge. Trött är jag, jäkligt trött! Men något att skriva om borde det ju finnas kan man tycka. 

Jag var till Polisen igår och fixade pass. Borde komma inom 4-7 dagar. Men det vet man ju aldrig.... 400 kr kostade det i alla fall. Och parkering var ju inte det lättaste att hitta. Hamnade till slut på Bryggargårdens parkering. Fanns säkert på klippans parkering oxå. Men dit åker jag inte. Jag gillar inte det där med bommar för att komma in och ut. Bommar till parkeringsplatser är ungefär som att behöva skriva ut papper på skrivaren. Man vet aldrig om det kommer att fungera..... Skrivaren kanske till och med är värre. Det dyker alltid upp "out of..." både det ena och det andra. Om det nu inte blir papperstrassel... Nä, vad är det för fel på papper och penna.....

Funderar på när jag skall ta veckans långpass. Ska jag åka dit ikväll och riva av 19 km eller ska jag ta det imorgon. Kanske lördag morgon passar bäst.... Så många val... För svårt... Jag har ju igentligen ett kortpass att göra innan. Men jag känner inte att dessa är prioriterade just nu. En 3 km lätt jogg kan varken göra mer eller så mycket mindre... Bättre att vila knät lite mellan de viktigaste passen som jag tycker är långpasset och intervallpasset. Men vi får se hur det blir.....

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer: