måndag, februari 26, 2024

Ny vecka igen då

 Ja, helgen susade iväg i en väldans fart. Hinner ju inte mer än hem och vända känns det som. Jag hämtade i alla fall ut mitt nya pass i fredags. Bra jobbat av mig. Och framförallt bra jobbat av passtillverkarna. Var och fotade mig i onsdags förmiddag och på fredagen har jag passet i handen! Snabba ryck. Nästan lika snabbt som att fixa ett tillfälligt rosa pass.

Jag har tänkt i två helger i rad att jag skall göra någon nytta hemma. Men det är inte mycket jag orkar/hinner göra. Kör man ett långpass på lördagen så orkar man inte så mycket mer än det. Det tar på krafterna att köra långpass. Och i lördags fick jag dessutom smärtor i knät när jag sprang. Det brukar jag inte få annars eller tidigare. Då har det varit efteråt som det har smärtat. Men kanske är det asfalten jag inte är van vid. Så det är ju hög tid att vänja sig vid den. I alla fall om man tänker lufsa runt på asfalten i Stockholm om mindre än 100 dagar.

Annars kan jag ju berätta att det är nästa vecka som vi åker till London! När man kan säga att det är nästa vecka så är det inte långt kvar. 

Ha en fin måndag nu vänner!

Inga kommentarer: