tisdag, februari 06, 2024

Utskälld

 Nja, kanske inte utskälld men i natt vid 01-tiden så började Jenna skälla. Och hon är på nedre våningen så jag går ju till slut ner för att se vad hon vill. När jag kommer ner står hon vid bakdörren och vill ut i trädgården. Så jag öppnar och hon springer ut. Tänkte att hon behövde göra något. Men hon stannar längst ut på altan och så vänder hon tillbaka några steg och jag vet inte vad hon tittar på eller hör. Men sen vill hon gå in igen. Så det var bara att gå och lägga sig igen. Efter detta var Jenna tyst hela natten. Kändes dock lite onödigt att voffa upp mig för att hon ville ut och få lite luft...

Igår skulle vi ha åkt och gymmat. Och sent var tanken, alltså efter 19:30 typ. Men jag hade sån jäkla huvudvärk så jag fick ställa in det hela. Det hjälpte inte med alvedon heller. Så lite synd att rehabträningen uteblev igen. Ikväll är det förhoppningsvis intervaller. Men först iväg med Freddie till hallen för hennes löpträning.

Skulle ha PDA idag. Men den har skjutits fram. Kanske för att jag aldrig svarade på inbjudan :-D

Nä, ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer: