tisdag, februari 20, 2024

Sen träning

 Ja, igår var jag och Ina till gymmet. Vi var väl där vid 20-tiden. Ganska lugnt med folk vilket är positivt. Det var jobbigt att träna. Men framförallt så går det ju inte sova på natten sen när man tränat sent. Så i natt vaknade jag vid 3-tiden och sen dess har jag, i vanlig ordning, varit vaken. Nu känner jag att jag nog skulle kunna somna om. Men det är ju lite sent då aktieägarna kräver sina timmar av mig. Idag blir det dock inte full arbetsdag ändå men så måste det bli ibland.

Ingen mer snö i natt i alla fall. Och jag hoppas att det kan bli några plusgrader de närmsta dagarna så jag inte behöver ångra att jag inte gick och skottade igår. Jag hann och orkade helt enkelt inte. Men med lite tur så tinar det bort snart.

På tal om usel skottning. De som kommer till samfälligheten och skottar vägarna har ju inte lyckats helt i år. Nu när man skall in på området, eller ut för den delen, så är det is med djupa delar där det inte är is. Så det är som en puckelpist i bästa fall... Och i dessa djupa delar är det vattenfyllt. Nä, de skulle sett och lärt av mäster på Pettersberg!!!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: