torsdag, februari 08, 2024

Sov

 Igår när jag gick och la mig så tänkte jag att om jag vaknar som vanligt, tidigt, så skall jag åka iväg och lufsa dagens femma på Friskis. Och visst vaknar jag med jämna mellanrum men orkar inte kolla klockan och sen somnar jag om direkt. Så när jag vaknar och tänker att nu kan jag nog kolla klockan, nu är det nog lagom att gå upp. Då är klockan 05:57 och gymmet öppnar 06:00. Med andra ord så är det bara att glömma gymmet på morgonen. Orkar dock inte gå upp så idag var jag på jobbet först kl 07:30. 

Jogga får jag väl försöka hinna med på kvällen. Idag skall ju inte Freddie iväg på löpträning då hon åkt på förkylning. Även helgens IDM lär utebli om jag får bestämma. Bättre att bli helt frisk och kunna träna på bra igen sen.

Jag gillar inte det här kallare vädret som kommit. Jag är rätt så trött på kylan. Men det är bara februari och det lär ju hålla på en månad till minst.

Nä, dags att dra igång jobbet på riktigt nu. Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: