onsdag, februari 21, 2024

Vår

 Igår scrollade jag igenom facebook och kom till en bild som verkligen gjorde mig glad. Det var en gammal klasskompis från 8:an och 9:an som hade lagt upp en bild. Han är i London. Och det var en bild på en massa påskliljor. Våren är här typ. Man blir ju glad!! Snart får man själv uppleva "våren" i London. För vem vet vad det blir för väder? Det kan vara 12-15 grader och sol lika väl som det kan vara 0-3 grader och snöblask. Vi får hoppas på det första...

Igår var det intervaller igen. 4*1 min i 4:10-tempo. Som vanligt stökade jag av dessa och avslutade sen med 1,5 km i 5-tempo ner till 4:45-tempo. Så totalt 5 km på 25:30. Nu för tiden tycker jag att det är en bra tid. För 5 år sedan var det ett ganska lugnt pass.... Tiderna förändras. Eller man blir äldre är ett annat sätt att säga det på.

Sen hem och vända för att åka till hallen för Freddies löppass. 200-ingar, typ 12 st + 5 st 200-ingar i lite lugnare temp (som skulle varit toksnabbt för mig).

Idag blir det en tripp till Polisen. Dags att skaffa pass. Passet jag har går ut i maj och då jag skall åka i maj så är det väl lika bra att fixa nytt medans jag kommer ihåg det. 

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fantastisk onsdag!

Inga kommentarer: