måndag, februari 12, 2024

Sova

 Imorse kunde jag sova. Så jag gick inte upp förrens efter kl 6. Misstänkte att det skulle kunna bli så då jag gick upp redan vid 3-tiden igår. Skönt att få sova i alla fall.

Igår var jag funktionär på innomhus-DM. Jag hängde i en längdgrop mellan 14-19. Det flöt på rätt så bra och inga konstigheter alls. 

I lördags var vi iväg till återbruket och dumpade lite gamla och trasiga prylar. Är dock en massa kvar men nu när det inte är något jobb inomhus hos mamma längre så finns det ju lite mer tid över till att fixa hemma istället. Det har legat på is ganska länge och det är inte kul när det är rörigt och stökigt. Men svårt att göra saker om man inte hinner. Men nu jäklar! 

Jag och fru Blogg var iväg till gymmet igår och körde lite. Fick till min lugna femma och sen körde jag två rehabsövningar. Ikväll blir det förhoppningsvis mer rehab med Ina.

Nä, dags att dra sitt strå till stacken och se till att våra kära aktieägare får valuta på insatt kapital. Ha en fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fokusera på aktieägarna du!

//Mentorn